Tuesday, August 12, 2008

selamatlah korang semua.



hari tu, aku tatau apa nak buat. duduk2 depan laptop, jadi aku gatalkan tangan buatkan benda ni. saja jelah, syok2. so, untuk semua pembaca novel aku yang akan duduki exam upsr tu, atau pelajar2 aku yang keypo sangat datang ke blog ni, pun aku nak ucapkan selamat menduduki upsr.


so, aku nak amik kesempatan ni untuk ucapkan selamat menduduki UPSR kepada budak2 aku di seri cahaya.

p/s: untuk mengelakkan amir dan konco2nya menggotong-royongkan aku secara ikhlasnya, terpaksalah aku mengubahsuaikan entry ini dengan ikhlasnya juga. haha

ok byes! (i copy this word from winnie)

5 comments:

mohad said...

salam... apa khabar...

sharifah fareena said...

thank u teacher........... i hope me all the best for UPSR!!!!!!!

Nabil said...

ape citer entry yg ilang tu?

sharifah fareena said...

TEACHER!!!!!!!
wish u all d best in senior school!!
did u knowwww....
my hand is breaking?!?!?!?!

alias derais said...

ijab,
khabar baik. terima kasih atas kunjungan.

fareena,
yup, i hope u akan dapat buat yang terbaik utk UPSR ni. n pasal tangan yang nak patah tu, kesiannnn. i think u akan dapat banyak kebaikan nanti.


nabil,
entry yang hilang tu, biarlah terus hilang. haha. buka lembaran baru.