Friday, April 3, 2009

aku-bukan-fotogeraper



p/s: gambar2 lain korang buleh tengok di galery aka flickr!

aku dapat kerja baru hari ni. kerja baru ni sebenarnya taklah baru benar. sebab di seri cahaya dulu, kerja ni dah biasa aku buat. kerjanya mudah je; ambik gambar tu, ambik gambar ni. aku bawaklah kamera yang kelihatannya amat berkuasa tu ke sekolah-ambik gambar tu dan ni. ramai budak yg tengok dan ramai ynag belek2 kamera aku sebab dia pun ada kamera macam tu jugak.

rasa akulah-ramai orang dah mampu beli DSLR-sebab tu-ramai orang mengakui dirinya potogeraper-ramai orang pun pikir begitu-nampak ada orang menggalas kamera-anggap dia potogeraper-aku tak rasa aku potogeraper pun-yang aku rasakan ialah aku lelaki biasa yang ada kamera dan mengusungnya bila ada keperluan dan bila tak ada kerja lain nak dibuat-pasal skill potogeraper aku pulak-malulah nak cakap-teruk beb! aku tak kreatif pasl ambik2 gambar ni- aku rasa aku adalah passion dalam hobi ni. hmmm, d5!

jadi, ini jemputan buat koranglah- sesapa yang ada kamera macam tu-n nak kongsi ilmu dan skill yang tak mengira usia tu-korang add le diri korang sebagai aku punya contact dalam flickr tu-ini bukan usaha nak tambah contact-ini usaha nak tambah ilmu!

marilah kita jadi orang2 yang berilmu dalam ilmu2 yang bermanfaat pulak tu.

byes!

5 comments:

danny said...

wah! ramai betul yang beli kamera mahal2. Member2 sini pun ramai yang hantu kamera nih. Gambo micro la dll. Macam seronok pulak... Tp usha2 kat kedai D90... RM4000 lebih!!!

Fasih said...

link!

Nabil said...

aku takde dslr..leh join ke?

Nabil said...

btw lias...aku suka tul kat mamat ni:
http://photo.net/photos/rarindra

alias derais said...

danny-itu hobby yang mahal tau-jangan terjebak!

fasih-tunggu ya

nabil, aku takut ko rasa rendah diri yang melampau2 je nanti-haha-aku gurau bro..

n tq kasi link tu-memang gambar mamat tu cantik habis