Thursday, August 13, 2009

aku dan apa-apalah

yang sebenarnya, aku ni tengah sibuk. tapi, disebabkan aku nak menulis sesuatu di sini, aku abaikan sekejaplah kesibukan aku tu. tak banyaklah aku nak tulis kali ni-cuma ni je.

1)h1n1 tu menakutkan betul. minta dijauhkan!
2)bulan puasa dah dekat-yeay!
3)tahun ni dapat mulakan puasa kat kedah lagi. yeay also.
4)aku dah tak sabar2 nak balik kampung-nak tunjukkan cik abang yang dah mula merangkak-keterujaan ayah cik abang ni samalah macam keterujaan nenek2 dan datuk2 serta suku-sakat kat kampung nak tengok cik abang-

oh, ada gambar untuk kalian menontonnya. tontonlah sepuas hati.


ni gambar salah satu barang permainan cik abang yang cik abang selalu gigit tanpa segan silu. tangkap guna 350d canon-harta benda sendiri punya.

ni gambar cik abang tengah makan-amik dari sudut atas n gunakan harta benda sekolah yakni 450d canon sri aman punya-aku rasmi dulu sebelum budak2 editorial board guna. nyehnyehnyeh...

okeys, byeis! sama-sama kaseh-bak kata cik pah.

5 comments:

Unknown said...

bahagia sunggu kau raya tahun ni.

selamat menyambut Ramadhan. selamat berpuasalah.

Jankaulu said...

selamat berpuasa utk cikgu sekeluarga...

Jankaulu said...

selamat menyambut ramadhan cikgu, semoga sihat selalu bersama keluarga tersayang.

alias derais said...

terima kasih puan ainin dan encik jankaulu-korang pun jangan lupa berpuasa tau. bye

alias derais said...
This comment has been removed by the author.