Saturday, April 24, 2010

Mana Dude?


Mana Dude?

oh itulah tajuk novel aku yang terbaru. kali ini novel aku diterbitkan oleh buku prima. buku2 ni dipenuhi dengan watak budak2 remaja yg comel n suka pikir benda2 kecil sebagai besar. buku ni mengetengahkan isu yg kecil dan biasanya diabaikan oleh orang2 lain.

dah ramai budak2 sri aman dah baca buku ni-terima kasihlah korang. n ramai yg jumpa aku balik cakap buku tu best-so aku happylah dapat respons macam tu-menunjukkan buku tu memang dapat menarik minat n perhatian golongan sasaranlah.

so, buat pembaca di luar sana, bacalah buku ni-bahasa dia makin sempoi-bahasa dia makin santai-terima kasih ainin naufal, sahabatku yang amat femes dengan buku Melah Melia dan yg terkini buku Sejak Bila Kita Berbaik. puan ainin ni selalu memandu aku untuk menulis dengan bahasa yang santai dan takmo skema sangat-oh aku uploadkan gambar cover buku tu nantilah.

byes.

2 comments:

Nur Fazlinda said...

buat buku pasal saya pulak nanti
maksud saya buku pasal 2 bakti xD

azrianna said...

i cari kat kedai x jumpe le.