Saturday, January 5, 2008

hubiku

Actually dah lama dah aku mengecimpungkan diri dalam hobi ni. cuma, sejak akhir2 ni sajalah hobi ni bersemarak dan subur di jiwa. chewaaaah! hobi baru aku, amik gambar sana, sini, sinun. tapi subjek yang paling aku suka ialah kanak2. budak2 ni, amik gambar dalam apa2 keadaanpun, diaorang nampak cute.

dalam blog aku ni, aku letaklah gambar anak buah aku. itupun sebab dia kecik lagi dan tak paham apa-apalah.






inilah model aku yg terkini. free je. next time, aku uploadkan gambar anak buah aku yang satu lagi. Kalau korang ingat kes baby yang hilang di hospital sungai petani, kedah, itulah anak buah aku, sebenarnya. aku akan tunjukkan kat koranglah budak tu yang seusia dengan anak buah aku dalam gambar kat atas ni.


nilah gambar anak buah aku yang hilang kat hospital sungai petani pada 2005. gawat beb famili kami waktu tu. gambar ni dirakam oleh wartawan the star. aku admired betul gambar ni.

okie, bye!