Monday, January 5, 2009

aku dan tingkatan 1 fasih

hari ni hari pertama sekolah. aku gi skol baru. rasa berdebar skit. tapi, aku kan berpengalaman. cheiwah! nama kelas aku tingkatan 1 fasih. ada dalam 30 orang puteri kat dalam tu. suma pun comel2. macam si seri cahaya jugak, aku dah buleh membaca bahawa betapa macamlah2 perangai dan kerenah mereka itu nanti.

anyway, at the same time, aku teringatlah jugak kelas sr 1 love last year. ziany n the gang. choe hong n the guy. mandy n shu kee. ramai lagi le. but then, aku tau their class teacher is my best friend pun. cikgu siti nur. the designer aka bm teacher. so, taklah sedih sangat. mesti budak2 tu mengada-ngada dengan siti nur pulak. aku kenal sesangat budak2 tu.

kat sri aman ni, aku jumpa jugak ex student from cahaya-nadia n aliah yang datang ke kelas aku selepas 2pm hari ni. nadhrah pun bernasib baik. dia di tingkatan 1 hormat n akan belajar bm dengan aku jugak. aku belum jumpa dengan cheyenne lagi. hmm, macam manalah rupanya makcik tu yang sekarang ni dah form 4 di sri aman.

okey, ni gambar hiasan kali ni. apa kena mengenanya dgn en3 ni? yg pegang benda tu pun tuan puteri jugak.

okeh, aku nak tido sebab nak tido. byes!

7 comments:

danny said...

selamat bertugas

alias derais said...

terima kasih!

Unknown said...

best la ek kt skul baru? Apapun, selamat jadi guru berdedikasi.

Am+ir=? said...

saya rasa saya katagori 4 ataupun 6hmm,cikgu bm saya boring la cikgu,
kalau bising sikit dia jerit,kalau bising lagi,dia baling buku(buku tu bukan buku dia pun),aih...

alias derais said...

terima kasih ainin!

sabarlah amir! awak masih lagi di seri cahaya ke?

Am+ir=? said...

ya cikgu,

Nadhrah said...

I'm curious. Is that the Amir I know?
Oh, yay! My name!