Wednesday, September 29, 2010

perihal kegagalan.


credit to puan salmiza atas gambar ni-pagi raya2010-irfaan dan bapa beliau-dua2 pun tak senyum. hehe

hari ini hujan lebat pada pukul 2.00 petang. namun begitu, jiran2ku tetap tabah mengharunginya. aku cuba menahan mereka, namun gagal. begitulah mereka. begitu teguh pendirian mereka tidakkan cair dihakis hujan lebat petang hari ini.

jiran 1 dan 2 amat tidak sabar2 menunggu aku bercerita tentang jiran 3 dan 4. namun, aku hanya mampu tersenyum-dah sampai tahap tak tau nak cakap apa kan. sebenarnya, biarlah aku berlaku jujur di sini. aku telah beberapa kali cuba menulis tentang jiran 3 dan 4, namun kurang memberangsangkan-sudahnya, aku delete entri tersebut-keunikan jiran 3 dan 4 tiada tandingan sehingga aku amat mesti berhati-hati untuk menulis tentang mereka.

boleh terima tak alasan tu?

suka hati koranglah.

No comments: