Monday, February 7, 2011

adakah aku sudah menjadi wanita dan perbualan tentang pencapaian yang amat sedikit

ini gambar puan nitce-beliau ialah penguasa zon selatan-pun begitu, hilaian ketawa beliau kini tinggal kenangan- aku merancang nak masukkan gambar penguasa zon utara tetapi aku bimbang pula beliau dengan rakusnya akan menyaman aku sambil ketawa. cukuplah dengan jelingan beliau itu, cukuplah.

salam tuan-tuan dan puan-puan.

atas kesedaran yang amat tinggilah, sukalah aku mengakui bahawa sudah agak lama aku tidak menulis di sini. dan malehlah aku nak kasi apa-apa alasan-kerana alasan akan tinggal alasanlah. pun begitu, sekurang-kurangnya tahun 2010 yang lepas, aku berjaya meningkatkan jumlah entri dalam blog ini.

kiranya, itu ialah satu pencapaianlah jugak kan. ada 40 entri kalau tak silap aku-suatu jumlah yang agak okey jika dibandingkan dengan jumlah entri pada tahun 2009-28 entri je kalau tak silap. ah, malunya. hehe.

tapi ini tahun yang lain pula. ini tahun baru. ini tahun 2011. azamnya bukanlah nak memperbanyak entri tapi nak menulis dengan lebih banyak sebab diriku ini menyedari bahawa menghentikan sesuatu yang menjadi tabiat terlalu lama akan menyebabkan permulaannya semula menjadi semakin sukar-minta dijauhkan.

aku kan penulis-apa maknanya menjadi penulis tetapi tidak menulis. idak gitu yob?

oh sudahlah-aku tiba-tiba diserang pula perasaan ingin menonton tv-rancangan masak2-hehe-rancangan yang dulunya khas utk kaum wanita.

adakah aku sudah menjadi wanita?

tidak juga.

oh ada satu cerita utk kalian-nantilah aku tulis dalam entri lain-nanti panjang benar pulak jadinya entri ini.

byes!

No comments: