Sunday, July 19, 2009

baca sampai habis!

malam tu ada le sekali, aku bertanya pui san pasal nak tukar template blog-ramai sangat yang begitu prihatin mengomen blog aku ni yang kelihatannya hitam legam amat. jadi, hari ni, entah apa yang merasuk aku, n berasaskan pui san punya idea, n berasaskan satu info yang aku jumpa kat internet, aku tukar template blog aku.

semua entri aku selamat-kecuali benda2 kat tepi tu-semuanya hilang-mungkin sebab aku tak pandai kot-aku kena buat semula-penatlah jugak-tapi akhirnya-macam dapat rumah baru pulak. yeay!

sebab ramai sangat yang bertanya kenapa cekgu punya blog tak ada shoutbox, akhirnya aku masukkan balik shoutbox tu-harap2nya takdelah peracau yang meroyan kat situ nanti.

ini pengumuman-
sesiapa yang aku lupa nak masukkan link blog dia di sini, harap maafkan aku-ya, aku sedar banyak blog yang tidak dilinkkan ke sini seperti dulu-harap bersabar n jangan marah-kemudian2, aku akan linkkan blog korang ke sini semula.

okey, byes.

2 comments:

Jankaulu said...

cantik dan kemas templete blog terbaru ni.cemburu pula rasa di hati...he he he.

alias derais said...

jankaulu, janganlah mencemburui-ko pun buleh tukar template yang cun jugak-anyway, tq for still coming here.