Sunday, February 17, 2008

aku dan pendrive


semalam, dalam pada orang lain sebok nak siapkan itu ini dengan bantuan komputer, aku sekadar duduk2 dan diam2 jelah. sebenarnya, kerja aku dah siap tapi jadi tak siap pulak sebabnya aku terlupa nak bawak pendrive. aku rasa korang pun pernah melalui situasi yang macam ni. entahlah, sekarang ni, pendrive tu dah jadi satu kemestian bila pergi kerja.

ok, dua keping gambar ni takde kena mengena dengan entry kali ni. tapi aku uploadkan jugaklah sebagai hiasan. dua keping gambar ni aku snap masa budak2 aku sebok berlatih bola sepak di bawah bimbingan coach dari KDFC.aku saja je nak menunjuk-nunjukkan skit skill aku yang tak seberape ni kat sorang manusia tu. haha. alah, manusia yang suka menshow offkan skill photography dia tu.

5 comments:

dS said...

cutelah si pooh bila dok melepak kat atas papan kekunci u! lenkali, psg tali pjg n gantung kat leher so.. gerenti tak tertinggal! hahaha..

Unknown said...

cesssss... aku semakin menyampah kat ko le cheegu. kekeke.

betul kak dewi cakap tu, len kali pendrive tu gantung kat leher buat tangkal. wakakaka.

alias derais said...

yes!
ainin, aku berjaya menggugat perasaan ko. pasal cadangan nak gantungkan pendrive tu, nak kena buat kajian menyeluruh dulu.

dS said...

Hah?! Benda simple camtu pun nk buat kajian segala? hahaha.. slps dh slmt tergantung di leher nnt bley gi skola smbil nyanyi lagu gantung plak!

alias derais said...

takbley mcm tu, DS. sebagai seorang pakar lantikan u, i bertanggungjawab menjalankan kajian tu. kalau tak nanti, tak pakarlah i. cheeeeeeeiwah!