Tuesday, June 29, 2010

oh malunya cikgu alias yang ini


p/s: gambar kat atas tu semata2 hiasan-snap pada 2008-masa mula2 berjinak dengan dunia photography.

aku terbaca berita-ada satu cikgu cemerlang ni-nama beliau-cikgu alias-beliau dengan bangganya telah memberitahu pihak media bahawa rahsia kecergasan beliau pada setiap hari ialah dengan melakukan seks pada setiap malam. haiyohhh! liputan berita ni ada pada satu tabloid-muka depan lagi tu-hoh-aku amat berharaplah agar tak ada satu pun budak2 sri aman yang baca pasal berita tu-kalau tak, aduhai, berita itu akan dijadikan bahan lawak buat diriku ini.

aku pun tengah musykil, tak ada ke benda lain yang nak ditekankan oleh cikgu ini-macam berzikir ke, apa ke, ini cerita pasal aktiviti itu pulak-siap mengaku lagi buat aktiviti itu tiap2 malam--memang le tak salah kan, aktiviti halal suami isteri-tapi cakaplah pasal lain.

n dalam berita tu dikatakan pula ramai isteri2 kegersangan mengejar cikgu alias ini-sebab yelah dah gersang benar kan. hehe-muka tak malu!

hehe-byes!

3 comments:

Puteri's territory said...

Dan...dan.. perasan tak nama wife dia Pn Rosmawati. wakakakaka...

Jankaulu said...

cikgu, gambar-gambar ni cantik sangat.

alias derais said...

puteri,
aku bertambah malu ni. hehe.

sukiman,
terima kasih. datanglah lagi. saya selalu letakkan gambar yang saya sendiri snap dalam entri.