Tuesday, July 20, 2010

ASG 2010 dah tinggal kenangan










ASG dah habis secara rasminya-malaysia jadi juara-bestlah jugak-cuma yang tak bestnya, kerja aku secara rasminya belum lagi habis-aku kena buat laporan pulak lepas ni-semua gambar2 kena masukkan dalam laporan tu-dah tu, laporan tu nak kena printing banyak2 pulak tu-haih.

okeh, korang tengoklah gambar2 yg aku snap hari tu-ada banyak sebenarnya tapi dalam memory card yang satu lagi-melah le nak gosek2. so yg nilah jelah aku nak kongsikan-yang lain-lain, masuk dalam buku laporan-tatau apa dia org nak buat dengan laporan tu.

byes.

oh sebelum tu,terima kasih aku ucapkan kepada mereka ini.
cik liew
cik shakirah (yang amat hebat orangnya-ketelitian beliau sungguh mengagumkan diriku)
cik aslina (yang kurang teliti berbanding cik shakirah)
chooi fun
syuhadah
iman syafiqah
siti nur alani
syahirah
ahmisha
n de dayangs
kerana manusia2 ini telah memeriahkan aktiviti aku selama seminggu di mini stadium msn bukit jalil.

byes.

No comments: