Monday, July 12, 2010

dah siap dah


ingat tak pasal aku n cekgu2 lelaki nak buat drama tu?

dah siap dah.

inilah aku umumkan barisan pelakon dalam drama aku ni.
alias derais
hulam rasol
mohd yusof
mr cheah
puan alainal hasani
puan loh
puan santira
kak long

jurukamera tambahan-encik azril

hoih, aku puas hatilah sebab drama tu dah siap disunting-walaupun pelakon2 dia termasuklah aku, amatlah kayu- tetapi korang abaikanlah sebab ye lah pelakon pun semuanya sibuk-siap curi2 baca skrip masa shooting tu.

apapun, aku harap lakonan cikgu2 lelaki buat pertama kalinya di sri aman akan menjadi sesuatu yang menghiburkanlah-dah memang itupun objektif kami. tapi dalam pada shooting tu, aku dapat kutip beberapa pengajaran barulah-antaranya, orang lama macam puan alainal, puan loh n puan santira ni berbisa tau-maksud aku, lakonan dia orang hebat-dia berlakon selamba je-n yang tak selambanya ialah encik cheah kita tu + kita oranglah-maksud aku, aku dan yusof. hulam pun cun lakonan dia.

apapun, buat pelajar sri aman, selamat menonton drama pendek aku tu dalam konsert guru nanti-aku takdepun masa tu-aku kat bukit jalil sebab terlibat dengan asian school games. kiranya buat masa ini, drama yang aku tajukkan sebagai Cikgu Superman itulah karya terbaru aku.

selamat menonton.

byes!

No comments: