Tuesday, July 20, 2010

carnival 1REAL community di bukit jalil

norasid n pembantu setianya
kak seti prepare the ko-ti-au yang sedapan itu.
penjual sate n pembeli sate berpakat2 memakai baju merah
connie n miss yeow menyedari wajah mereka dirakam
dan mereka ini makan2 berterusan
miss yong n puan leong tidak dapat dipisahkan langsung
cikgu BM pun kena bertugas hari tu-main paku
sabariah disnap wajahnya-dan beliau amatlah terkejut
cikgu disiplin n ustaz n cikgu maha pun menjalankan tugas meniup belon sampai letih mulut mereka


adalah satu pagi ni, masa aku tengah parking avanza sri aman kat tepi mini stadium, aku dihonkan oleh seseorang. sekali bila aku toleh, nampak siti nur n haria-n kat belakang tu, berkoyan2 kereta yang ada pelekat sri cahaya--oh baru aku ingat. dia orang ada carnival 1REAL community kat parking A bukit jalil.

aku buat macam tak terkejutlah-takde sebab pun nak terkejut-then aku kosong kotak n naik ke bilik gerakan kami yang sebenarnya bilik suis mini stadium tu-tapi itu dah kira okeyh--kalu tak, berpeluh2lah kita org kat kantin-dengan takde aircond n takde kipas.

agak tengah hari sikit macam tu aku tersedar dari lamunan-ada sms menerjah masuk ke dalam kotak memori hp aku-cewah, ayat skema. rupa2nya sms dari seseorang yg ingin membelanjakan aku-oh, peluang tidak boleh dilepaskan-tapi sebenarnya, aku pun memang dah plan nak pegi carnival tu-lagipun, event pagi tu ada dua je-

dan aku pun melangkahkan kakiku ke sana-okeyh-aku jumpa ramai manusia yang aku kenal-dan sebab kamera memang dah ada dalam tanganku-aku snap le gambar mereka-sehinggalah aku berjumpa gerai siti nur.

terima kasih buat siti nur yang belanjakan aku sate n air sirap-n azhar belanjakan aku air kelapa n kak seti + azhar bersatu hati membelanjakan aku ko-ti-au yang sedapan itu.

byes!

No comments: