Wednesday, July 14, 2010

kerja baru

kontinjen dari Malaysia. paling ramai.
kontinjen dari singapura. ramai juga. tapi paling sempoi kan pakaian dia tu.
kontinjen dari thailand. juara bertahan. aku perasan sesuatu-saiz diaorg besar2.saiz pemuda2. bukan remaja2.
upacara perasmian oleh timbalan perdana menteri aka menteri pelajaran malaysia.
kontinjen malaysia dengan maskot harimau.
abang nikon yang tiba2 muncul di depan lens diriku.
abang kadet yang pegang bendera dengan penatnya.
kontinjen indonesia. ini kontinjen luar yang paling ramai.
abang berjambul dari victoria institution. kalau tak silap akulah.
abang bendera.

kerja baru aku.

satu minggu ni aku tak masuk kelas. bunyi macam best kan? tapi sebenarnya tak best langsung. aku kena lantik jadi AJK dokumentasi untuk Asean School Games utk acara trek dan balapan. bermula pada 12 hingga 19 july ni. hoih, penat tau kerja ni-ni lah aku tunjukkan beberapa keping gambar yg aku snap pada hari pembukaan sukan tu semalam.

aku rasa tu jelah aku nak kasi tau.

byes!

No comments: